Oh what a night!

Inatt var ingen rolig natt...
Alex somnade utan problem igår, men när vi gick o lade oss så hörde jag att han grinade till och pruppade en massa.
Kl 01 vaknade han första gången, kunde då lägga ner honom igen efter amningen, vaknade sedan kl 03, och då var det bara att ta över honom i vår säng. Sedan vaknade han 04.30, 05,30, 06,30 för att sedan vakna för morgonen kl 07.40.
Under denna natt sov han inte så bra heller utan låg o vred sig brevid mig i sängen, han liksom vänder sig på magen i sömnen och blir arg i sömnen *sötis*.

Nu sover han i babyskyddet... eller bara för att jag skrev det så vaknade han nu, hör honom prata ute i hallen. Bäst o skynda sig dit :] Nej han var visst inte vaken, pratade i sömnen *Sååå sött*

Idag är det babysång på vårt schema!


Och A, tack jag lånar gärna boken av dig senare. Igår hade jag och T en jobbig kväll med S, var inte en av hans bästa dagar precis...


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej:)

Ja äntligen har vi köpt hus, vi har oxå letat i en evighet, Vi sprang på detta huset av en slump och på visningen kändes det bara så rätt:)

Hur är det med dig annars nuförtiden?

Hoppas att ni snart hittar erat drömhus

kramar

2009-03-10 @ 12:49:07
URL: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0