♥Mina änglar, mamma & svärmor♥

Igår var jag riktigt riktigt dålig! Jag kände det när jag vaknade mådde lite illa, men inte förrän jag ätit frukost så vred magen om sig på riktigt och magsjukan var ett faktum.
Minns inte ens när jag mådde så dåligt sist, jag hade så ont i magen och ryggen, som ett band runt om som det satt knivar i min mage.

T skulle ut med jobbet, och jag kunde ju knappt ta hand om mig själv.
Det är tur att det finns änglar i min närhet. T hämtade Sebbe på dagis innan han åkte, och sedan hämtade svärmor upp honom så han fick sova där.
Och mamma var hos mig och Alex hela kvällen och tog hand om honom och även mig för den delen.
♥Tack, ni är helt underbara, jag är så tacksam för allting ni ger oss, ni är riktiga änglar♥

Kände mig verkligen som en usel mamma igår, som inte ens kunde ta hand om mina barn. Men jag kunde inte ens ha teven på igår, jag kunde inte sitta upp och jag orkade inte ens lyfta Alex.
Gårdagen kändes som världens längsta dag, jag hade ont överallt och kunde inte heller sova pga det.
Det var även världens längsta natt, så idag har T varit hemma.
Han har tagit hand om mig och Alex. Sebbis är kvar ute hos farmor, han ville sova där en natt till så då får han göra det.

Jag är dock mycket mycket bättre nu, jag har fått i mig två muggar blåbärssoppa som jag dessutom lyckats behålla, så det verkar som jag är på bättringsvägen!

Tur det, vill inte missa simmet på Söndag *Längtar*

Förövrigt så längtar jag ihjäl mig efter Sebbis nu, pratade med honom förut i telefonen, min lilla älskling.

Nu ska jag surfa vidare, vila vila och ta det lugnt. Trevlig helg på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0