Babysim & tanknings premiär!

Idag har vi haft en fullspäckad dag.

Det började med att T var magsjuk hela natten, han hade alltså inte klarat sig undan mina baciller.
Suck, så då kunde han inte heller vara med på babysimmet :[

Men men... vi hade först babysångs uppvisning i kyrkan, mysigt.
Efter det skenade vi upp till pappa & Monica o fick super god fläskfilé gryta!
Sedan lämnade vi Sebbis där och åkte i väg till Matfors för att inviga Alex i babysimmet.
Hur mysigt som helst, och han älskade det. Han sken upp som en sol och plaskade och hade sig, lill sötisen ♥

På vägen hem sade mr benzon till mig följande "Fuel level looooow". Shiiiiit, T är alltså sjuk och kan inte följa med mig och tanka. Alltså måste jag ta tjuren vid hornen och tanka, har ALDRIG tankat förut.
Åkte först på Jet i Nacksta, där funkade inte mitt kort, åkte sedan på OK i bydalen, då blev det nåt fel. Så jag gav upp och åkte o hämtade Sebbe istället. Men på vägen hem tänkte jag att jag MÅSTE väl klara av att tanka, så då åkte jag återigen på OK, och denna gång klarade jag det *Wohoooo* :]

Nu är det strax Beck, T mår lite bättre och kan göra annat än att springa på toaletten, skönt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hi, hi, du är för rolig! 25-årig (snart...) tvåbarnsmorsa som aldrig har tankat!!!

2009-03-24 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0