Albin, en riktig kompis!

Imorse ville inte alls Sebbis bli lämnad på dagis, han klängde o hängde på mitt ben.
Albin satt inne i köket och spelade pippi långstrump på datorn, och hela han lyste upp då han såg Sebbis komma.
- Heeeeeej schEbbe!!!! Koooom hiiiit, du kan sitta här brevid meeej!, sa Albin, han hämtade en stol till Sebbis och vred på datorskärmen så att Sebbis oxå kunde se.
Snacka om en riktig kompis :) Sötisarna!!!

När vi lämnat honom så åkte vi ner på Willys o inhandlade lite mjölkfri gröt, så att A kan få sin eftermiddags gröt.
Jag har nämligen bytt ut ett av målen (det vid ca 16 på eftermiddagen) till en portion gröt och lite juice.
Och bara för att jag inte får ge honom hans äppelgröt så tänker jag inte bryta den rutinen, då kanske han glömmer hur man äter. Och han älskar att äta, så därför vill jag gärna fortsätta. Nu återstår bara o se om han gillar den nya gröten :)

Han är dock inte sig själv riktigt idag, han sov oroligt inatt och vaknade 4.30 o åt lite. Han är lätt grinig, och super trött.
Min lilla älskling, hoppas han inte blir sjuk, eller kanske är det eksemen som gör honom konstig.

Ikväll ska vi iväg o inhandla varma skor till mig o täckbyxor till T, vi ska nämligen till Solberg i helgen. Mysigt!!!


Sedan tänkte jag slänga ut en liten fråga oxå, skulle vilja gå på bio o kanske gå ut o äta nästa helg, någon som har lust o vara barnvakt en stund? ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

OHHHHHHHHHH, jag skulle gärna vilja, det vet du.

Men i helgen har jag bjudit hem Malin o Kennet på middag på lördag och så är jag hos modern på söndag kväll, om det inte fixar sig så hör av dig

2009-03-05 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0