21.30 - 06.15

Skönt! Ännu en lyckad natts sömn med hjälp av fem minuters metoden. Det tog endast 10 minuter för honom att somna även igår kväll, super!!! :]

Att Alex är ett barn som inte behöver lika mycket sömn som alla andra barn har vi redan förstått.
Om han varit som Sebbe så hade han somnat igen vid 06.15 och sovit ngr timmar till, men inte lilla älsklingen.
Nej då är han klarvaken och super glad istället :]
Han sover inte särskilt mkt på dagen heller, men det spelar inte mig så stor roll.
Han är ju ändå super glad dagarna igenom, se bild bevis nedan, nyss tagen bild ;)



Där ser ni oxå hur mycket hans eksem börjat blossa upp på små kinderna igen, tycker så synd om honom:[

Han har oxå ett nytt "mat-schema" nu, då jag försöker avvänja honom med amning lite smått.

När han vaknar (typ 06-07): Amning.
Ca 09.30-10.30: Amning.
Ca 13.00-13-30: Lunch, Gröt.
Ca 17.00 : Middag, barnmat
Ca 21.00: Amning och sedan Godnatt.

Kanske inte så intressant information, men ändå ;)

Idag är S på dagis, han var super glad imorse. Så det var bra :]
Nu ska jag leka o gosa lite med Alex, ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men hej. vad skoj att du kikade in. Fin blogg du har :) Fan, vad barnen har vuxit sen sist jag såg dom. kan lill-killen krypa nu ? :) fick din e-mail adress av maria men den funkar inte ?! :(

2009-03-26 @ 11:56:35
URL: http://pepitalady.blogg.se/
Postat av: Solmaz

Vad mkt hår han börjar få... cutie :)

Såg du mitt resultat på tilda å tobbe testet på fejan?? snacka om bra eller???

=)

2009-03-26 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0