Sista inlägget som fröken Olsson.

Idag har vi haft en super dag med Cillis.
Sebbis fick ledigt från dagis och vi har varit på Berga och myst hela dagen.
Smart som jag är så har jag bränt min rygg, kommer bli fint på lördag... hm.

Ikväll blev jag totalt överraskad av Cilla, mamma, mina mostrar & kusiner med en möhippa nr 2. Hur lyxigt är inte det :]
Grillade, surrade och åt en massa gott. Tack tjejer för en underbart trevlig kväll! Ni är underbara!!! (bilder kommer efter bröllopet...)

Nu är det dags för sängen imorgon är det dags för nagelfix och det sista innan bröllopet.

Wow!!! Sedan är jag Anna-Matilda Nordström. Min dröm blir äntligen sann, jag ska bli Thorbjörns fru! *Love*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack själv för en riktigt mysig kväll :)

2009-06-26 @ 01:13:13
URL: http://effet.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Grattis Fru Nordström =)

2009-06-28 @ 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0