Raindrops are falling on my head.

Eftersom vi fortfarande är billös (tills på måndag, sedan är vi volvo ägare, wohoooo!) så måste jag gå till fots om jag ska ta mig någonstans.

Igår hade jag en del ärenden, jag lämnade Sebbis på dagis, sedan ner på jobbet, in på stan för lunch med mamma och sedan prommis upp till dagis igen för att hämta darlingen.
Kontentan av den trevliga dagen var att jag var genomblöt och blev tvungen att springa in och köpa ett paraply på vägen till dagis :] Men men det finns inget dåligt väder, eller? ;)

Idag är det suuuper tråkigt väder igen... så trött på allt regn! Tycker synd om alla studenter, spec min kära kusin Fanny som oxå tar studenten idag.
Hoppas verkligen det är bättre väder imorgon då C & M ska gifta sig i pappas stuga. :]

Mamma är en ängel och lånar ut sin bil till oss under helgen ♥

Idag ska jag vara hemma o ta det lugnt, vill inte gå ut. Blääää.

Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

Bara två veckor kvar nu! :D Hur känns det? :D:D

2009-06-14 @ 22:15:36
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0