Möhippa!

I lördags morse ringde min telefon kl 09.01 (vi sov ute i fagervik efter C & M's bröllops+fest, berättar mer om det i ett annat inlägg...). Det var Carro i andra änden - Är du vaken? Bra, du har en timme på dig att göra dig klar, och inga frågor!

Man säger inte emot Carro ;) så jag gjorde mig klar och frågade om jag hann äta frukost, och jodå det hade jag :)
Vi åkte in mot stan och hem till oss där jag fick ta på mig bekväma & varma kläder samt packa en väska med gå ut kläder. Sedan fortsatte vi ner mot city.
Där nere väntade Anna, Solmaz, Carin, Emma & Jenny. Och Kismet slöt upp efter ca en timme.
De luringarna hade ordnat en möhippa för mig! Snacka om att jag blev överaskad! Det hade jag ingen aning om!

Jag fick klä ut mig i super fina (! :]) kläder. Vita leggnings utanpå mina jeans, en rosa tyllkjol, en rosa strut hatt med paljetter och rosa tyll. Jag fick en del grejor runt halsen och var jätte snygg :p
De bredde ut filtar på gräset vid ån och sedan drack vi skumpa och åt jordisar och satt där och surrade ett tag.
Jag var fortfarande chockad över att de lurat mig :]
Sedan fick jag gå en sväng på stan, men alla människor på stan var sååå sura o tråkiga, men det gjorde ingenting vi hade så kul ändå så :]

Efter det åkte vi upp på Södra berget och relaxade i deras spa. Så underbart skönt!
Sedan bar det av ner till Jenny och där gjorde vi oss klara, beställde mat och förfestade lite till innan vi åkte ner på krogen.
Det var verkligen en toppen kväll, och de hade ordnat allting så himla fint för mig.

Tack mina underbara vänner för en toppen dag och kväll, det blir ett minne för livet!!!

Jag har inga bilder, men Emma knäppte mååånga kort som jag hoppas jag får så ska jag lägga ut dem :]
De enda jag har är dessa :)

 Jag &  vackraste Solmaz på förfesten ;)
 Jag & Jenny med en Strawberry Daquiri på krollen :)

T blev även kidnappad och hade en toppen dag och kväll, vi har verkligen underbara vänner! *Love*

Kommentarer
Postat av: Anna

Tihi, såååå kul att vi lyckades överraska dig!

2009-06-16 @ 09:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0