Lovely friends.

Igår var Anna, Wilmer & Lova här.
Pojkarna lekte och busade, och rev Sebbes rum :)
- Kom Wilmer så stökar vi neeeer! Skrek Sebbe och båda rusade in i hans rum.
Det är så roligt att lyssna på dem och titta på dem när de leker, de leker så bra tillsammans :)
Alex försöker hänga på, men storpojkarna vill inte riktigt ha med honom (spec Sebbe :p).
Och Lova hon sitter där hon sitter ;), hon tar sig bara bakåt än så länge, tihi.

På kvällen var jag på Stekhuset med mina lovely friends från jobbet. Carin, E, M, Kismet och L.
Vi firade L som fyllt 40. Med en massa god mat, jag är fortfarande mätt.
Sötisarna hade oxå köpt en födelsedagspresent till mig, en presentkort på Marielles. Det kommer bli helt underbart.
Tack girls för en trevlig kväll, jag har alltid lika roligt i ert sällskap!

Idag är vi hemma och myser jag och Alex, snart är det nap time för honom, så då tänkte jag passa på & lapa lite sol på balkongen. Ciaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0