Kyl skada...

I fredags var vi hos William, Tova och Kristina. Vi åt lunch och grabbarna lekte.
Sedan åkte vi hem och åt middag, jag rensade ur min garderob (igen) fyllde en hel sopkasse (stor svart) med kläder, har inte hjärta att slänga någonting så det får åka ner i källaren.
Det kändes i hjärtat att lägga ner alla amnings behåar... snyft.
Sorterade ur Alex byrå oxå, bort med alla 68 kläder, nu är hans byrå fylld av 74/80. Dock är 80 fortfarande lite stort.

I går var vi ner på stan och blev köld skadade alla fyra. Jag har nog aldrig frysit så mycket, brrrrrrrrrrrrrrr!
Jag är sååå rädd att det ska vara så kallt på the wedding... men men huvudsaken det är sol.
Sedan tog vi tag i bordsplaceringen, tog några timmar men tillslut blev vi klar, och dessutom rätt nöjda :)
Sedan var det fotboll, sämst.

Idag har jag spenderat dagen ensam med Alex. T & S har varit ute i Fagervik och grejat med Tobbes bil som ska på hälsokontroll på Tisdag. Vi tog en skön prommis ner till stan, blåste isvindar. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Nu väntar vi på T & S så vi kan laga middag, hoppas på grillat idag. Yummieeeeeeeeeeeeee!


 
 La familia kollar fotboll på teven :)
  Alex har hök ögon, ser precis allting. Så när storebror tappade lite fil och chokladflingor på golvet imorse, var Alex där på stört och pillade i filen och åt upp flingan :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Va stor Alex ha blivit! ^^

Tack så mycket för din kommentar, va roligt att höra :) Vi syns på torsdag :D

2009-06-09 @ 00:36:06
URL: http://effet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag älskar dina småkillar!! :)

2009-06-09 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0