Bondbränna...

Länge sedan det blev bloggning nu, har haft fullt upp :)

Fredag: En helt underbar dag med lovely väder och sällskap. Gick upp med Annna & kidsen till Norra berget. Var väl ute i ca 5 timmar, när jag kom hem hade jag tokbränt mig. Synd bara att jag hade en t-shirt på mig så det är världens bond bränna. Hoppas jag hinner få bort det till bröllopet. Annars blir det inte såååå snyggt direkt :/
Ringde prästen och bokade in vigselsamtal oxå :)
På kvällen köpte vi morsdags pressys till mamma och svärmor, samt en morsdags blomma till mig. Med mina favvo blommor, Gerbera :)

Lördag: Letade fram alla mina tub toppar så jag kan fixa till min bränna lite ;) Sedan tog vi en prommis i det underbara vädret ner till stan och kollade på alla Motorcyklar, var ju MC dagen :) Fikade med pappa & Monica och hade det mysigt.
Shoppade även ett par dojor till Sebbis inför bröllopet.
På kvällen åkte vi ut till mamma och firade henne inför morsdagen :)

Söndag: Var helt säker på att jag inte skulle få någon morsdags present. Men på morgonen blev jag uppvaktad med present på sängen :) En ansiktsbehandling, lovely!!! ♥
Sedan åkte vi ut till Fagervik och firade svärmor på morsdag och njöt av det underbara vädret :)

Måndag: Myste med boysen i sängen, sedan var vi ute i lekparken så pass så att jag hann bränna mig igen... men denna gången på axlarna :p
Beställde även tid för ansiktsbehandlingen och beställde servetter och placeringskort (76 stycken!).
På kvällen kom farsis och Monica och var barnvakt till killarna medans vi åkte ner på eleganten för klädprovning.
De måttade om min klänning, för den är lite för stor, men nu kommer den bli perfekt :)
Oxå provade T ut sina bröllopskläder, oh lord han var sååååå snygg (han är alltid snygg, men nu var han extra snygg!).
Jag började nästan gråta när jag såg honom, tänk att han snart ska bli min man!!! Och jag hans fru ♥

Tisdag: Idag har vi varit på norra berget jag och Alex och haft avslutning med babysången. Det var super trevligt, synd bara att det var lite småkyligt idag, men men det regnade ju iallafall inte :)
Nu är vi hemma igen och snart kommer nog Sebbis hem, farmor & Pontus ville ha en liten avslutning med honom oxå. De har ju hämtat honom varje tisdag hela våren *änglar*.

Nu lite pics. Ha en fortsatt trevlig dag!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0