Leaving Sundsvall... going to Oxelösund.

Jepp imorgon åker vi ner till Tobbes farmor & farfar i Oxelösund o kommer hem igen på Söndag.

Förövrigt så har det varit super tråkigt väder än så länge denna vecka.

I Söndags hälsade vi på paps i stugan, och sedan var vi bjuden hem till familjen Ersson på middag.
Det var suuuper trevligt, tack för att vi fick komma :]

Igår var vi ute på Birsta, jag hade 2 st presentkort, ett respektive två år gamla på JC så jag försökte göra av med dem :) Jag lyckades göra av med 300:-, köpte en top och ett par jeans leggings, niiiice. Även en fin stickad tröja fyndade jag på HM rean :]

Idag har vi packat hela dagen typ, det är mkt man ska ha med sig när man har två småttisar. Men tillslut fick vi ihop det iallafall :p

Nu ska vi snart sova, lång resa imorgon. Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka!

Ps. Glöm inte kolla brudparen i ST på Lördag, då är vi med ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0