Gatufesten 2009.

Så var  årets Gatufest över igen.

Vi har haft en super trevlig fest, med mycket skratt och trevligt sällskap.

Jag har spenderat mycket tid med mina kusiner, och det är sååå roligt att umgås med dem :)
Även min älskade Solmaz har varit hemma och vi har haft så kul tillsammans.
Även Maricel & John har varit i Sundsvall, ni är världens bästa! :)

Förövrigt så har jag inte haft tid alls att blogga, båda kidsen har sommarlov och det har varit en stressig tid, men jag hoppas få lite tid framöver.

Alex har fått en till tand, och tagit 2 små steg :)

Nu lite party pics.

    

    

Annars har vi haft en underbar vecka med värme, bra sällskap och bad :) Det enda som saknats är Cillus :)
Nu ska vi äta lunch och sedan åka på Drakborgen med Wilmer, Lova & Anna.

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Schysst att du inte la ut de fuuuuuuuuuula mcdonalds bilderna som du tog på mig i lördags! Jag hoppas du raderar dem! Fy vad hemska de var!!!

Längtar tills vi ses nästa gång! Kraam

2009-07-06 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0