Tobbe ♥ Tilda, 9 år.

Idag är det nio år sedan jag och min älskling T blev tillsammans.
Jag minns den dagen som om den vore igår, jag minns vad jag gjorde och vad vi sa.
Jag minns hur fruktansvärt kallt det var, -21!
Jag minns vad T hade på sig och jag minns vad jag hade på mig.
Jag minns hur jag kände och jag minns hur otroligt snygg han var! (och låååång ;]).



Vi har hunnit med mycket på nio år, vi har två underbara pojkar tillsammans, de som är vårt liv.
Jag skulle aldrig kunna leva om jag inte hade T vid min sida, den tanken existerar inte.
Jag älskar honom av hela mitt hjärta, så mycket så det inte finns ord för det.

Det är unikt det man har med den man älskar. Man kan hans signaler utan och innan.
Jag vet när han är arg, sur, glad, ledsen. Han behöver inte ens säga det.
Jag vet hur han låter precis när han är på väg att somna ♥

Han är världens finaste min T, han har allting som en drömman ska ha.
Han är inte som andra, han försöker inte vara hård.
Han är världens bästa, så känslig och så otroligt underbar.

T, jag älskar dej, allting du gör och allting du säger.
Du är min älskling, och jag kommer ALLTID att vara din, vad som än händer i våra liv, så vet jag
att vi kommer vara ett förevigt.



" Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte stå när du inte ser på, så färglös som en tår, vore jag  
   utan dina andetag"


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

HÄFTIGT! 9 ÅR!!! GRATTIS! :-)

2009-01-21 @ 17:16:25
URL: http://mimmpan.blogg.se/
Postat av: Cilla

Underbart hjärtat! Mamma och jag sa för ett tag sedan att du inte skulle kunna leva utan Tobbe och se, vi hade rätt! :) Puss och kram

2009-01-22 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0