One week down, 23 more to go...

Yes, då har jag avklarat den första veckan, bara 23 veckor kvar till min födelsedag, också då jag måste vara klar med min viktnedgång.
Än så länge ser det bra ut, jag har nämligen tappat 2 kg på en vecka, wihooooo :)

Tog min prommis till dagis igår ändå, det var halt, och mina broddar måste vara felkonstruerade för en av dem ramlar av hela tiden!!!
Märks att man börjar få in rutinerna med 2 barn nu iallafall, hade så mkt tid på mig imorse så jag kunde gå upp till dagis :) Skönt med en prommis på morgonen, så Alex fick sova lite oxå. Han vill inte alls sova hemma på dagarna, fast han är så så trött. lill fisen!

Jag är såååå sjukt sugen på att börja träna igen, då menar jag inte prommisar utan jag vill börja med mina älskade combat och spinning pass. Det är så sååå tråkigt att gå ut o gå, eller springa för den delen.
Jag vill slåss ;), det är sååå sjukt kul. Jag får försöka förhandla med T, kanske kanske kan han släppa iväg mig iallafall 2 kvällar i veckan, såg nämligen att de har mamma/barn pass oxå på Torsdagar!
Nån som vet (typ C eller mamma ;]) om man får träningsbidraget även om man är mammaledig???

Det gick super för Sebbis igår, lite svårare att få med honom hem, men lyckades tillslut :]

Nu ska jag ringa ett samtal, jag är så nervös, men jag ringde ett ännu nervösare samtal för ngr veckor sedan så det borde gå bra....

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Vad duktig du är! Vadå för samtal???? nyfiken

2009-01-14 @ 12:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0