Matvägraren.

Hur ska man göra för att få sitt älskade lilla barn att vilja äta. Jag tycker jag försöker allting men ändå vill han inte äta.
Han äter välling morgon och kväll (hel flaska på morgonen på kvällen oftast bara en halv...). Det spelar ingen roll vilken mat man ger honom, det som förut var hans favorit mat går inte ens hem nuförtiden.
Jag tycker själv att han blivit så smal, men T säger att han ser ut som vanligt.
T var ju en super skinny bone när han var liten, så kanske blir Sebbis som honom och Alex kommer bli som mig, chubby baby.
Ja, jag vet inte vad man ska ta sig till...puh.

Idag började T jobba, och jag började mitt nya liv. Mer motion och bättre mat.
Idag har jag dragit med mig Sebbis och Alex ut på en timmes promenad i kylan, det var kallt och tungt att dra, Sebbis gnällde när vi gått halvvägs men det var skönt när vi kom hem :) Tyckte iallafall jag :]
Mitt mål är att gå ner ca 6 kg (minst!) tills min födelsedag, så jag har 24 veckor på mig, och det ska jag väl klara tycker jag :)
Synd bara att T fyller år och jag bakat en massa gott, men jag ska inte smaka av någonting, det gäller att vara hård o hålla sina regler, annars fungerar det inte.
Min kropp är så konstig nu efter Alex, magen är som en stor degklump, så jag kan ha alla gamla jeans, de sitter snyggt över lår & rumpa men magen är liksom i vägen, den måste bort, pronto pronto :)

 September 07 var jag så här skinny, förhoppningsvis ser jag ut så i Juni 09 oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0