Kalas frestelser........

Idag har vi varit hos mamma och ätit middag, samt hämtat Sebbis för han hade spenderat natten där.
Sedan gick vi bort till min lilla mormor som fyllde 81 år idag *Grattis*

När vi kom hem gjorde vi klart Tobbes tårta, nu är det bara den sista garneringen kvar.

Det är urjobbigt med en massa kalas när man är på diet... mormor hade en semmeltårta som såg ur gooood ut, men men jag satt där och log och smuttade på mitt kaffe... :]

Igår köpte jag en mörk choklad kaka, men jag åt ingenting av den, T åt liiiite godis och jag blev sååå frestad, det är jobbigt att ha socker abstinens.... Men ikväll är det lördag så då ska jag äta en liiiten bit av den mörka choklad kakan :)

Imorgon är det då kalas för min älskling, då blir det fulla lägenheten med folk :)

Nu är det filmtajm o lördags mys. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0