Chilly...

Det var riktigt kyligt imorse, jag kollade på tempen när vi värmde välling och då var det -6, när jag kom hem fr dagis var det -9,3 brrrr!!!
Det är riktigt skönt med en prommis på morgonen, eftersom S endast äter välling på morgonen o vägrar frukost så äter jag den när jag kommer hem.
Västergatan är en riktig mördar-gata, grymt sluttande och att dra S och A uppför den ger mig mjölksyra i armarna, dåligt tränad?? Oh yes.

Hursomhelst, igår gick jag och lämnade S (som skrivet igår), sedan gick vi och hämtade honom samt att jag tog en prommis med J på kvällen, upp till Ryggis och sedan 2 varv där och sedan hem. Så igår rörde jag på mitt fläsk i över en mil :]

 

Nu sitter jag här i soffan o vilar mig, känner mig trött idag, S vaknade 6.15 och väckte självklart A, och sedan var han på bråk humör ända tills vi gick ut genom dörren.

A har börjat "blåsa bubblor" och ju mer de låter dessto mer blåser han, tror han tycker det är roligt när det låter :)
Sebbe tycker iallafall det, och tjuter av skratt så fort Alex blåser sina bubblor och utbrister : Alex är tooookig mamma!

  


Åh vad jag älskar mina underbara barn!!!! Tyvärr är det mkt brist på Sebbe kort, då han inte är särskilt foto-sugen nuförtiden... han springer o gömmer sig då jag försöker fota honom, men Alex har liksom inte nåt val, han kan inte direkt springa iväg ;) hihi.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår! Det var en välbehövlig promenad/pratstund. O ang dina barn.. jag älskar dom jag också! Omöjligt att låta bli :) Kram

2009-01-15 @ 11:23:07
Postat av: Solmaz

Vilken söt body alex har på sig!

2009-01-15 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0