Blötsnö+ståbräda=bil

Imorse när jag vaknade insåg jag att det snöat lite, men jag insåg inte hur mycket förrän jag började gå med vagnen och ståbrädan.
Det gick verkligen inte att ta sig fram med ståbrädans små hjul i den seeega blöta snön.
Så det var bara att springa upp igen, dra upp A sovandes ur vagnen och ner i bilstolen, ut o sopa av all snö på bilen och speeda upp till dagis.
Får se hur det går senare (om ca en timme) då jag ska gå upp till Bosvedjan på Babysång. Men det är betydligt lättare att gå med vagnens stooora hjul, så jag tar mig nog fram i det äckliga vädret ändå.
Jag har liksom inget val, eftersom Sebs farmor ska hämta honom på dagis med vår bil.

Idag är det förresten Sebastians namnsdag, lill älsklingen min :) Han var trött imorse, och vaknade inte förrän 8, alltså 12,5 timmars sömn :)

Ikväll ska jag ut o promma med C, vart återstår o se, kanske ryggis? ;)


Imorgon ska vi på bio, och därmed för första gången ha barnvakt åt A, jag hoppas det går bra :)
Jag och min älskade T firar nämligen 9 år tillsammans.... wow det är lång tid, älskar dej baby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0