Banan!

Nu har Alex fått smaka på sina första skedar banan, och han gillade det verkligen! Wihooo :)
Sebbis vägrade banan när han var bäbis, han kväljdes och ville inte alls ha, men men hos lillfisen gick det iallafall hem :)

Idag har vi bara varit inne, badat båda pojkarna, myst och haft det himla bra helt enkelt.
Jag hade planerat att gå en lång prommis idag med de båda, men när det är -18 grader ute så släpar jag inte ut dem i onödan.

Ikväll kommer Mamma o LEE och hälsar på en sväng eftersom de ska åka till Kina på Söndag.

Igår ringde min underbara vän E, vi pratade i nästan en timme, vi pratar alldeles för sällan och ses alldeles för sällan också för den delen. Hennes W hade lärt sig gå innan jul, endast 9 månader gammal, värsta duktiga sötisen!
Hoppas inte A går så tidigt, jag vill att han ska vara bäbis läääääääääänge :)

Nu kollar Seb på Byggare Bob, som han tjatat om hela dagen, så nu gav jag med mig, fick tillochmed i honom en hel banan, bjöd honom på "banan pengar" som han åt hemma hos Wilmer oxå, och det gick hem, wihoo.

Skönt att det är helg igen, det är sååå mysigt att vara hela familjen ♥


 Alex favvo sysselsättning, att träna sit-ups, snart kan man kalla honom sit-ups mannen :)





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0