-Mamma när jag blir tjej då ska jag också sminka mig.

hahhaha, det härliga citatet kom ur Sebbis mun imorse när jag stod i badrummet o sminkade mig :)

Igår fyllde min underbare T 26 år, vi hade kalas och firade honom hela dagen.
Vi började med att sjunga för honom, sedan paketöppning, frukost, en del finputsning av städningen.
Kl 15 kom gästerna och då var det en massa fika och sedan tårta o cheesecake.
Jag var sjukt sugen på att smaka av biskvierna och av tårtan jag gjort, den såg så smarrig ut.
Det var hasselnöts-maräng bottnar (3 st), fyllningen bestod av dumle-grädde samt hasselnötsgrädde, den var även övertäckt med en choklad kräm och toppad med gelé hallon.... såg så god ut.
Men jag satt fint där på golvet och drack mitt kaffe, det enda jag smakade av var en liiiiiiiten bit av cheese caken.

T fick mycket fina presenter, bla en Kaffemaskin av sin familj, så nu sitter vi o avnjuter en latte.... yum yum :)

Idag har vi varit hos Wilmer, Lova och Anna. Pojkarna har busat och vi har druckit kaffe, A hade nämligen oxå börjat ett nyttigare liv efter nyår :)

Här kommer lite bilder:

   

   

 



Imorgon är det dags för dagis igen, Sebbisen ska börja på Fölet så det är lite nervöst :)

Vi håller tummarna att det går bra!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka härliga bilder! O ÄNTLIGEN så får man se lite av Tobbes hud igen ;p Jättefin bild på alla tre killar i slafen :) Kram

2009-01-13 @ 11:19:29
Postat av: Mamma

Jag längtar efter barnen när jag ser bilderna. Bästa tiden i livet har ni nu, NJUT av det-det är alldeles för kort

2009-01-13 @ 16:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0