Lite träningsvärk...

Oh yes... jag har ont i armarna och benen idag, ett bra tecken? :]

Nyss matat A, han är lite förkyld, super snorig och täppt i näsan så han knappt kan amma. Lill stackaren hade jätteproblem med o sova inatt ♥ (därmed hade jag oxå svårt o sova...)¨

Sebbis är oxå förkyld, alldeles täppt han oxå lillbubben mammas!!!

Nu är han iallafall på dagis, bilen var som en iskub imorse, det var is överallt. TJOCK is på utsidan av rutorna och ännu tjockare på insidan av bilen, dessutom är vår bästa isskrapa trasig så har bara en värdelös nu... så jag körde i blindo till dagis kan man säga, såg bara bakåt :p

Snart ska vi vandra upp till Bosvedjan på babysång, super fint väder, synd det är sååå kallt bara :[

Såg dessutom att det inte fanns någon trottoar på Trafikgatan, great då får vi gå mitt i vägen igen...


Kommentarer
Postat av: mamma

Matilda, du som är så rädd om dina barn - hur kan du köra till dagis utan att se ordentligt!!!! Tänk om något skulle hända,tänk om ni krockar! och barnen blir skadade då kommer du aldrig att förlåta dig själv. skärpning och köp nya däck! Det är en billig livfösäkring. Usch nu kan jag aldrig koppla av mer,jag kommer bara att tänka på att du ärute med barnen i en dödsmaskin.

2009-02-10 @ 18:42:58
Postat av: Cilla

Jag sa ju att det funkade!!!!!!! (Träningsvärk!!) ;)

2009-02-10 @ 21:10:36
Postat av: mamma

Matilda, du får inte köra med bilen utan att kunna se, det blir rena dödsfällan. Jag har sett många som blivit dömda för vårdlöshet i trafik pga detta-att inte skrapa rutorna. Sedan blir jag jätterädd o kommer alltid att ha en klump i magen när jag hör att du är ute o kör på det sättet med mina älskade barnbarn i bilen, tänk om det händer en olycka-du kommer aldrig att förlåta dig själv.

2009-02-11 @ 10:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0