Kallllllt!!!!

Jisses vad kallt det är idag, och var imorse när vi lämnade Sebbis, - 20, usch!!!!


Inatt sov A bra, dock vaknade han vid halv 6 då Tobbes klocka ringde, men han åt lite och somnade sedan om.
Nu går han runt i sin gåstol, den är poppis :)


  

Igårkväll bakade jag bullar till Sebbis kalas, de luktade väldigt gott :] Så jag smakade faktiskt en :p Det tyckte jag att jag var värd :)

I eftermiddag ska vi till BVC för Sebbis tre års kontroll, så ska hämta honom lite tidigare sedan. Hoppas den går bra :)

Nu ska jag flytta över Alex till soffan, han låter lite smått missnöjd.
Han nös förövrigt precis när vi skulle lämna dagis imorse, jag tror att all snor som fanns i hans lilla huvud kom ut då, så det var bara att tok torka :] haha.

Kommentarer
Postat av: josefina

Jag och min kille ska åka till Lettland =)

2009-02-12 @ 15:12:28
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0