Brännskada.

Fredagen den 13e, och självklart ska nåt hända... jag brände mitt finger när jag bakade ikväll, och eldade nästan upp en av plåtarna på plattan... dumt!
Men tror knappast det hade nåt med fredagen den 13e att göra, det är ju min turdag nuförtiden, då det var just en fredag den 13e som jag tog mitt körkort :)

Idag har vi förövrigt varit hemma hos Kristina,William och Tova (som hon förmodligen ska heta :p), Anna, Wilmer och Lova var självklart oxå där. Höjdpunkten på vår vecka är dessa träffar, sååå kul!!!

Nu är det helg igen, imorgon ska vi fira alla hjärtans dag med att städa o baka inför tre års kalaset :)

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Fan vad surt att jag missar 3års-kalaset :(

men jag ser verkligen fram emot att träffa dej nästa helg!

2009-02-13 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0