3 år!!!

Idag har vi firat vår älskade och världens bästa Sebbe som fyller 3 år idag :)
Vi har haft en super mysig dag ♥

Vi började med att sjunga för honom imorse och han fick en massa paket.
Sedan kom kalas gästerna vid 14 tiden, då var den ännu mer presenter, han fick super mycket fina saker, vår stora lilla älskling!

När vi alla skulle sjunga för honom då vi burit in vår fina hemmagjorda Laban tårta (som jag bakat och T designat samt dekorerat) blev han rädd och sprang in på sitt rum ;) Så Carro och jag fick hämta tillbaka honom :]

Jag hade oxå bakat en choklad cheesecake för alla som går på LCHF, samt för alla våra diabetiker, den var super mums!!!

Tack alla för att ni gjorde Sebbis 3 års kalas så fint!

    

  

***
Kan inte förstå att vår lilla älskling hunnit blivit TRE år, vad tiden flyger iväg.
Känns som det var igår han låg nyfödd i mina armar, så liten och så underbar.
Han är världens underbaraste lilla kille, det finns inte ord att beskriva hur mycket jag älskar honom.
Min älskling, min förstfödda min älskade Sebbe.♥

Kommentarer
Postat av: IdaB

Grattis i efterskott!!!

2009-02-16 @ 08:07:47
URL: http://idabackeus.blogspot.com/
Postat av: Anna

Wow, vilken snygg Laban-tårta! Vad duktiga ni är!

2009-02-16 @ 10:24:38
Postat av: Charlotte

Vilken otroligt fin tårta ni gjort!!

Såg bilderna på Sebbe i ST, jättegulliga! =)

2009-02-16 @ 10:34:20
Postat av: Fanny

Vilken rolig tårta ni hade gjort ;)

2009-02-19 @ 19:22:25
URL: http://effet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0