Sebbes lucia-tåg.

Igår var det Lucia på Sebbis dagis.

I år höll de till ute, och hela dagiset gick tillsammans i ett lucia-tåg och sjöng såååå fint.
Sebbis var så gullig i sin lilla tomte dress, hand i hand med sötaste lucian Signe.
Eftersom man inte får lägga ut bilder, så kan jag tyvärr inte lägga ut några från Lucia firandet.
Förutom ett på mina små pojkar då :]



Förövrigt så var min arm på toppen humör igår, men imorse när jag vaknade gjorde det ont igen.
Är trött på denna smärta nu, jag hade mkt planerat idag men orkar knappt trycka på tangenterna nu.

Det snöar förresten ute nu, LOVELY!

Nu bjuder jag på lite bilder, från babysången förra veckan och pysslet i Söndags. Ha en fin dag!





   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0