Mysigt med en blöt snutt? :p

Tvättade Alex snutt nu på morgonen för att den skulle hinna torka till ikväll.
Men nu när han skulle ta sin lilla nap så råkade han se den hänga på tork, han blev ledsen och pekade på den.
Försökte lägga honom utan den, men han blev bara ännu mer ledsen.
Så det var bara att hämta den fuktiga kalla snutten... han blev lugn och somnade, inte vidare mysigt kan jag tycka. Skulle nog hellre vara utan än att mysa med något kallt och fuktigt. ;]

Helgen har varit bra och mysig. Min halsont försvann så jag kunde äta som vanligt på Lördagen.
Nu ska jag fortsätta äta mina tabletter tills på Lördag sedan ska det vara klart hoppas jag! ( och när man äter penicillin så smittar det ej heller, skönt!)
Och då åkte vi ut och fixade lite mer julklappar, nu är vi snart klara. Skönt!

På söndagen var Sebbis på julmarknad med farmor & Stefan och vi badade sista gången denna termin.

Igår hade mamma kalas för hon fyller år imorgon och ska ej vara hemma då.
Så vi var hos mormor och kalasade en massa, jag åt så mkt fika och det var sååååå varmt där så jag började må illa. Men vi hade trevligt ändå och Alex åt också en den "KAKKA" :] Gottegrisen!!! ;)

Nu är det snart dags för babysång igen, Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0