Veckans vinnare i ST's fototävling :]

Slog upp tidningen imorse och såg en stor bild på mamma & Sebbe pryda sida 15 så fint :)
Wihooo jag var veckans vinnare i sommarbilden :]



tihi, alltid någonting att bli glad över, det fick iallafall mig på bättre humör :]

Vi har även hoppat av budgivningen nu, suck. Ville verkligen ha det där huset, det var så charmigt och hade verkligen mycket av det vi söker :[
Men jag vill inte betala överpriser heller, då det var en del att fixa med.

Igår när vi hämtat Sebbis så åkte vi ut till Hemmanet och hälsade på, hade med mig lite hembakta bullar och då var jag så osmart så jag lovade Janice (Marks mamma) att översätta receptet som jag brukar baka från.
Lättare sagt än gjort, men jag lyckades iallafall översätta det tillslut så nu kan hon bjuda sina vänner i Aussie på Freshly baked Swedish buns :]

Ikväll är vi bjuden på grillning i Specksjön, misstänker att det blir sent och att jag får köra hem av någon anledning ;)

Men men, idag är jag på super bra humör, för jag är ju veckans vinnare :]

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh !!

Grattis ! Superskoj !! Vad får du för vinst då? :)

Superfin bild !

2009-08-20 @ 14:28:18
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Solmaz

Grattis! Vad kul det ska bli att ses i helgen! =)

2009-08-20 @ 16:58:34
Postat av: MAMMA

VAD ROLIGT MEDTÄVLINGEN O VILKEN FIN BILD AV SEBBE O MIG.

2009-08-20 @ 19:10:22
Postat av: Charlotte

Grattis till vinsten! =)

2009-08-20 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0