Idag känns nästan ingenting bra.

Jag känner mig och är fet. Ful. Jag har ont i halsen. Min näsa rinner. Jag nyser.
Det är så fint väder och vi borde ta oss ut, men jag känner mig sjuk.
Alex sover, så när han vaknar blir det lunch och då ska jag släpa ut oss i lekparken. Måste.

Sebbis kollar på laban, vill ha en banan. Great, vi har ingen banan hemma.

Tur att pojkarna har en bra dag idag iallafall, inget tjafs än så länge och de sov ända till 7.30, skönt.
***

Sebbis hade haft det super bra hos morfar & Monica. Han fick en el motorcykel, överlycklig och visade stolt upp sitt nya körkort igår när han kom hem :)
***

Nu ska jag kramas med Sebbis, och sedan måste jag snyta mig. Igen. Blä blä blä.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du känner dig bättre idag! Och du är INTE fet - du är jättesmal och fin! Kram Kram

2009-09-01 @ 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0