Helgen som varit.

Vi har haft en mysig och lugn helg tillsammans hela familjen, och nu är vi mitt uppe i veckan igen.

I fredags var jag, Sebbis & Alex o hälsade på Kronie & IB en sväng tillsammans med Mano & C.
Senare på kvällen åkte vi in på Selånger en sväng, Sebbis åkte karuseller och var i himmelriket, fick en ballong och en klubba :) Vi hittade ingenting särskilt, bara en massa skräp.
Vi hade velat ha en "Välkommen till familjen Nordström" skylt, men de som brukar göra de skyltarna var för första gången ever inte där...





I lördags fixade vi lite grejor och sedan åkte vi ut till fagervik och åt middag.
I Söndags var jag på stan med Solis och Nina, och sedan städade vi lite och hade en mysig kväll i soffan hela familjen ♥

Igår var Anna, Wilmer & Lova här en sväng. Såå kul o ses, var jättelänge sedan! Men grabbarna lekte bra som alltid, och Lova & Alex fick vara med på ett hörn oxå :]

Ikväll ska vi iväg o kolla på hus och nu på morgonen har vi lämnat Sebbis på dagis och sedan gått en sväng som varje morgon :)



 *Love*

Ps. Någon som har nåt tips på vad jag kan ha på mig när jag ska på Cats???

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Alex är som toker i snövit.. so cute love



En snygg klänning till cats premiären.. Kanske den rosa som du skulle ha på gf. Fast då måste du få iordning på axelbanden.

2009-08-18 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0