What a lovely day!

Har haft en super mysig dag & kväll tillsammans med mina små grabbar.

Alex och jag tog en skön prommis o hämtade Sebbis på dagis förut. Det har ju varit helt underbart väder idag, super varmt och skönt!
Han hade klarat sig hela dagen utan blöja idag *duktig*!

På vägen hem ville han stanna i en utav lekparkarna som vi går förbi, så vi stannade o lekte en stund.
Vi gungade tillsammans i en däck gunga, jag kom precis i den :)
Så vi satt där båda två och tjöt av skratt, och Alex satt i vagnen och spanade fundersamt på oss ;)

När vi kom hem fikade vi lite mellis ute på balkongen, jag kunde tillochmed öppna inglasningen oxå satt vi där en bra stund o myste tillsammans. Det är bara fööör underbart med vår!!! Och värme framförallt, man blir så otroligt lycklig!

Lite pics från vår mysiga dag!
     

Ikväll har T varit (och är fortfarande) på fest på Fresks. Så jag har varit själv hela dagen med prinsarna.
Det har varit en underbar dag och kväll (förutom två olyckor i form av poop i kallingarna samt en gång på golvet 2 sekunder efter han badat och duschat...phew), åhhh vad jag älskar mina pojkar!!!

Imorgon ska vi träffa Wilmer & William... länge sedan, så det ser vi fram emot.

Nu sover båda boysen, så jag ska njuta av lugnet och sippa på loka smultron, och kolla slutet av Grannfejden!

Kommentarer
Postat av: monica

Hoppas det är parkväder på söndag oxå. Längtar

2009-04-23 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0