Frysa tiden.

Varför går tiden så fort? Den bara flyger iväg och innan man vet ordet av så har ens små små bäbisar helt plötsligt upphört med att vara just det... bäbisar.

 Sebbe  

 Alex  



Varför kan man inte bara stanna tiden? Jag tycker inte att jag hinner med någonting.
Ena sekunden låg Sebbe i min famn, och när jag blinkade till kunde han helt plötsligt krypa, gå och prata.
Nu kan han tillochmed sjunga "Mamma mia", leker mamma, pappa, barn på dagis och klarar sig nästan helt själv.

Samma sak med Alex, och där förstår jag inte alls var tiden tagit vägen, känns som det var igår han låg i min mage, som om det var igår han för första gången låg på mitt bröst och grät för första gången.
Nu har han precis lärt sig att ta sig fram i lägenheten och han kan göra "High five".

Samma sak med mig och Tobbe. Att vi varit ett par i NIO fantastiska år, och att vi nu ska gifta oss.
När vi träffades pratade vi om hur vi längtade tills vi fick barn och tills vi skulle gifta oss.
Och nu vips... så är vi där.

Jag önskar så att man kunde frysa tiden, just nu som livet är just just nu, så skulle jag vilja stanna tiden och bara njuta!!!
För nu, just nu är jag så lycklig. Så lycklig som jag aldrig varit tidigare.



Kommentarer
Postat av: monica

Gör o tänk som jag. Det är bara barnen som blir äldre. Du har tiden för dej med mera smått. Kramizar

2009-04-23 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0