Mina älskade pojkar ♥

Idag är vi bara hemma och myser. Jag känner mig lite hängig är små förkyld och har ont i halsen.
Alex sov rätt bra inatt, dock vaknar han till lite o man får ge honom nappen men det är helt okej.
Han sov hela natten och vaknade 06.30 och ville äta, sedan sov vi vidare till 08.10 då Sebbisen kom in till oss. Skönt!!!

Jag älskar att vara hemma och jag älskar mina små grabbar såååå otroligt mycket. De är så underbara och ger sååå mycket kärlek och glädje. Jag ÄLSKAR att vara mamma, det är min livsuppgift ♥



(bild från igårkväll)

Nu sitter Sebbis o kollar på "Blixten filmen", han har tjatat sedan imorse att han ville se den. Men jag har försökt uppehålla honom med lite böcker och annan lek, men nu gav jag med mig :)
Vi har nyss ätit lunch (pojkarna) och de åt upp allting båda två :] (eller nyss... för typ en timme sedan :p).

Nu längtar vi efter pappan, men snart kommer han hem våran älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0