Min lilla stackars älskling.

Inatt har varit en mardrömsnatt.
Alex har legat o smågråtit hela natten,så fort han har vänt sig eller rört på sig har han gråtit.
Han har varit skåll het, och jag har försökt trösta honom.
Tog upp honom vid 05 imorse o gav honom lite mat, då var han sååå sååå varm och hans hjärta slog så hårt och så fort.
Jag försökte trösta honom, vagga honom, krama honom men han bara grät.
När T gick upp tog jag tempen, den låg då på 40,3! Gick upp o gav honom ipren, efter ca 30 min då den äntligen började verka så somnade han och sov i ca 45 min (inte särskilt länge...) i sin säng, när jag sedan tog tempen hade den sjunkit till 37,5. UNDERBART!

Det var så synd om honom igår när vi var i fagervik, han frös så han skakade. Och bara gnydde hela dagen.
Han är så sjuk min stackars lilla älskling, och det gör sååååå ont i mamma hjärtat att inte kunna hjälpa honom.
Om jag kunde så skulle jag ta all hans feber och all hans smärta bara han fick vara frisk!

Nu har han somnat i sin babysitter, han har faktiskt varit ganska glad sedan vi lämnat Sebbis. Och skrattat för första gången sedan i måndags kväll, jag håller mina tummar på att han ska bli frisk idag.
Kanske var det kulmen som nåddes inatt, jag hoppas hoppas!


Kommentarer
Postat av: C

men hur gick det med huset????



Ha de bra trots sjuka små killar!!!



kram

2009-04-16 @ 12:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0