Min lilla Alex.

Igår kväll tyckte jag att Alex var lite smågnällig o varm, men antog att han var varm för att han gnällde.
Imorse när han fick mat vid 06.30 kände jag att han fortfarande var vamt o nästan het. Han somnade om, Sebbis kom in strax efter 7, och inte ens då vaknade Alex.
Sedan somnade Sebbis om och jag fick väcka honom 08.30, sedan väckte jag Alex och han var fortfarande het.
Tog febern på honom och den visade 38,7 , lillisen ♥
Han har aldrig haft feber förut, han ser så sjuk ut och är så varm. Nu sover han igen, tycker så synd om min lilla älskling.
Som tur var så älskade han alvedonen, han slukade i sig allting och blev ledsen när det var slut :)

 Sjuk liten älskling.

Nu lite bilder från påsken som varit:

   

Oxå en sista bild på Alex, som lärt sig att sätta sig upp helt själv i sin säng... dags att sänka ner den lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0