Lååååång utmaning...

Eftersom Alex sover och Sebbis är ute med Farmor o Pontus så gör jag denna lååååånga utmaning som jag fått av Malin.

Och jag utmanat också: Cilla, Fanny & Veronica ;)


U T M A N A D ! ! !

1. Hur gammal är du om fem år? 29 ska snart fylla 30...

2.Vem var den sista du träffade? Lotta & Izabelle på prommis hem från babysång.

3. Hur lång är du? Ca 161 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?  Van Veteren (fel stavat) på fyran i söndags...

5. Vem ringde du senast? Tobbe.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Tobbisen: Miss you.

7. Vad är helgens planer? Blir vårmässa och familjemyyyys!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? I fredags

11. Vilken ögonfärg har du? Grön

12. När vaknade du idag? Jag vaknade väl första gången vid 05...

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.

14. Vilken är din favoritplats? Tobbes famn

15. Vilken plats föredrar du minst? Någonstans där det är mörkt o kallt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus tillsammans med min man och mina tre(!) barn.

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker (still does.)

18. Vem fick dig att skratta senast? Lotta.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nejdå... eller det är T som äger dem...

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover oftast i underkläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4, 2 var.

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på någon?? Nope.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!

26. Är du social? Ibland.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Cookie dough

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus!!!

29. Tycker du om kinamat? Nasi goreng fr Ming Palace... yuuuuummmiiiieeeee. Så ja...

30. Tycker du om kaffe? JAAA, med mjölk!

31. Vad dricker du till frukost? Grönt te & Juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover oftast på höger sida i fosterställning.

33. Kan du spela poker?Jadå.

34. Tycker du om att mysa? Love it!

35. Är du en beroendemänniska? Ja av kärlek, närhet, Tobbe, mina barn & godis!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn? Jag har 2 underbara söner... men vill nog ha en liten till någon gång i framtiden.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej tack o lov.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina barn!

42. Äger du dyra smycken? Ja... min blivande vigselring...

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!!!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Tänkte skriva Carin men då blir hon så jobbig. Så Cillis.

46. Välj ett ärr på din kropp? Va???

47. Vad har du för ringsignal? Sebbis som sjunger mamma mia.

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja.

49. Flirtar du mycket? Ja med Sebbe :p

50. Vart togs din profilbild? I Hallen.

51. Kan du byta olja på bilen? Eh nej.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej!

53. Vilken var den senaste bok du läste? När livet stannar, en helt underbar bok, grät nog mest hela tiden.

54. Läser du dagstidningen? Yes varje morgon, annars blir dagen förstörd.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Ja om man kan dansa sittandes.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rock klassiker.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Matlistan för veckan.

59. När var du i kyrkan senast? Julafton.

60. Är du nöjd med din kropp? Nej!

61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Ja jag ska gifta mig 27/6-
2009 :)
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Har jag tre vänner? ;)

63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Gillar alla mina vänner.

64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ingenting jag delar med mig av här iallafall.

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Honom hittade jag för 9 år och 3 månader sedan!


Kommentarer
Postat av: Carin

Jag förstår inte riktigt svaret på fråga 45......

Men jag tycker om dig i alla fall, svärmor!!! Hahaha

2009-04-21 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0