Värsta lyxnatten!!!

Igår var mina arbetskamrater här o fikade, de fick inte en lugn stund, utan Sebbis uppehöll dem rätt bra :]

Hur som helst så hade lilla A en vaken period precis när de var här, när de gick hem fick han lite mat och sedan fortsatte han att vara vaken ända tills nästa amning kl 00.00. Sedan somnade han som en stock och sov ända till 06.00, då ville han knappt äta, utan tog bara en liiiten slurk på ngr minuter på ena sidan sedan somnade han och vaknade inte till förrän 09.40!!!! Då han åt riktigt rejält, jag är såååå imponerad av vår lilla kille. Snacka om duktigt gjort av en liten kille på en vecka :]
Så man får nog säga att det var en riktig lyxnatt med riktigt med sömn, även om man vaknade ngr ggr o undrade om han verkligen levde ;p

Idag har vi varit på stan, T skulle äntligen klippa sig, han har sett hemsk ut i håret alldeles för länge. Så medans han friserade sig så var jag ensam med båda grabbarna på stan, det gick väldigt bra, mini sov i babybjörnen och Sebbis satt i sin vagn :]

Ikväll har vi bara varit hemma o tagit det lugnt, imorgon ska Sebbis få sova hos morfar, det tror jag han behöver.
Han har liksom gått tillbaka rätt rejält och själv blivit som en liten bebis på bara en vecka, det är rätt hårt, och mkt jobbigare än jag kunnat föreställa mig. Tur han tar ut sin avundsjuka och ilska på mig istället för på bebisen iallafall.





  

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Guuuuuuuuud, alexander är sååååå söt :)

Du har verkligen världens finaste pojkar!!!!

Kramkram

2008-09-19 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0