Sovmorgon!!!

Woooow idag var det iallafall rekord på hur länge en liten Sebbis kan sova :]
Vaknade av att han ropade på mig strax efter T gått ca 6.45, typiskt att han ska vakna så tidigt. Försökte få honom att somna om men han ville absolut komma in till mig.
- Okej, men då måste vi vila lite till, titta älskling det är mörkt ute, det är natten.
Han låg o vred på sig ett tag, och tillslut somnade han (helt otroligt brukar typ aldrig göra det).
Och sedan sov han minsann, jag vaknade före honom o låg o väntade på att han skulle vakna, inte förrän 09.15 (!!!) slog han upp sina små blå vackra ögon, snacka om sovmorgon, vääärsta lyxen :]
Så nu är både han och jag rejält utsövda :)

Hade tänkt gå ner mot stan eller kanske hälsa på farsis på jobbet, men exakt hur kul är det att ens sätta sin fot utanför dörren när det är så tråkigt väder??? Alldeles regnigt o vit himmel, blä! Nej vi håller nog oss inne o myser idag igen, o håller tummarna för lite bättre väder imorgon.

Det går bakåt med potträningen nu känns det som, jag känner att han ska bajsa o jag ser det på honom men han vägrar sitta i pottan, nu frågade jag honom om vi skulle gå till pottan men inte då.... ca 5 sekunder senare, ca just NU säger han och ler
- Mamma jag har bajsatttt, äckligt!
Men de säger att det kommer när det kommer, men ibland känns det som han kommer vara blöjbarn förevigt.

Lägger in 2 bilder på min älskling, ett fr igår när vi lagade middag och från dagens frukost... måste skynda mig nu för det luktar bajs här, så bäst o byta blöja...

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va gammal Bulis ser ut på frukostbilden.. Tänk när han var alldeles nyfödd! Otroligt att ni snart går igenom samma sak igen :D

2008-09-03 @ 12:45:10
Postat av: Jeanette

Kanske skulle han tycka bättre om att gå på toaletten?



Vill också säga stort lycka till med förlossningen när det nu blir av :).

2008-09-03 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0