Saknar Sebbis.............

Sebbis är hos morfar ikväll, vi saknar honom jättemycket, vår lilla älskling ♥

Mini blir 10 dagar idag, vad tiden går fort.



För övrigt så sov han lika bra inatt, han somnade 01.30 (liite svårsövd...) vaknade till strax innan 07 och åt mini lite, och sov vidare till strax före 11. Snacka om en liten stjärna :]

Får se hur det går inatt då storebror inte är hemma, kanske det är svårt att sova.

Imorgon är det 50 års kalas o på Söndag kommer A,T och Wilmer hit o hälsar på.

Förresten, nyss när jag hällde upp godiset så skulle jag kolla hur mkt vi köpt, då ser jag att kassörskan tagit betalt för NATURGODIS istället för lösviktsgodis, kuuuul!!! Tyckte det blev dyrt, men typ enda gången i historien då man inte kollar kvittot innan man lämnar affären så är det väl självklart att det ska bli så, och det är inte lite pengar det handlar om, istället för 49 kr kg kostade det 119 kr kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Gaaah* Men vad göra, ingenting det är lite svårt o bevisa om jag skulle gå tillbaka imorgon...


Kommentarer
Postat av: Solmaz

Du kan gå tillbaka med kvittot o säga att det slagit fel! De brukar inte tjafsa o det är lätt att få pengarna tillbaka! Har hänt mig flera gånger att man betalat på tok för mkt för ngt!!!! O då brukar jag gå dit med kvittot även om det är någon/några dgr senare! Rätt ska vara rätt =)

2008-09-20 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0