Ont i ryggen o kramp i magen...

Ikväll har Gunnvall,C och Pontus varit här o hälsat på, nice :)

Förövrigt så har väl dagen varit vääääldigt lugn, men jag har haft kramp i magen (troligtvis några slags förvärkar...) samt sjukt ont i ryggen.
Annars har vi inte gjort någonting förutom att myst med varandra samt att vi har badat *mysiigt*

Nu är T ute o handlar så jag kan laga middag imorgon o på fredag samt nåt mumsigt jag kan stoppa i min mun (tjooockiiis I know...).

Btw så har ju Idol börjat idag, men inte lika kul o kolla på med den nya juryn...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh gumman, tänk att du snart ska föda ett till barn! Jag önskar sååååååååå att jag var där! Jag vill vara med!! Men eftersom jag nog inte kan det så hoppas jag att bebisen kan komma på min bröllopsdag! Puss

2008-09-04 @ 09:45:42
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: Solmaz

Tycker den nya juryn är ganska rolig ändå =)

2008-09-04 @ 12:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0