.:Oh what a day:.

Vilken morgon! A vaknade typ 06.30 och ville bara äta fr ena sidan, sedan somnade han halvt om på min mage.
07.10 vaknade Sebbis och kom in till oss, vid 08.00 ville A absolut ha mer mat, ingenting annat gjorde honom nöjd, så vad göra? Det var bara att ge honom mat. Efter en liiiten stund ville han ha ännu mer mat, men det går ju inte att amma honom hela tiden, så jag försökte verkligen allt för att göra honom nöjd, samtidigt som Sebbis hängde på mig, och jag var så trött så jag knappt kunde hålla mina ögon öppna (en natt med inte så mkt sömn dessutom). Tillslut lade jag A på min mage och stoppade in mitt finger i hans mun, endast då blev någotsånär nöjd... Han somnade dock aldrig om riktigt utan låg o kved och vred sig.
Tur att min älskade Sebbis var så snäll imorse, jag berättade att mamma var sååå trött så han satt snällt o såg på sin Pokemon och lekte lungt i våran säng så jag fick vila mina ögon lite *Hjärtat*

Efter ett tag var det bara att pallra sig upp för att få lite frukost, men det var stört omöjligt att kunna göra frukost med en skrikandes liten Alexander, tillslut blev jag tvungen att mata A, och efter en stunds kämpande somnade han äntligen!
Jag var alldeles svettig, och kände att jag aldrig kommer klara av detta!
Första dagen ensam med båda barnen hela dagen, pust!
Men efter att A sovit ett tag så flöt allting på bra, vi myste och lekte med lego, åt lunch (första gången som Sebbe åt ordentligt sedan A föddes, wihooo) och gosade i soffan :]

 

Mammas älsklingar!!!

  

Nu sitter hela familjen o fredagsmyser i soffan :]

Igår var C,A och farsis här o hälsade på.
Nu blir det fullt upp hela helgen, imorgon middag hos morsis o söndag ska vi till farsis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0