Lekparken.

Idag vaknade Sebbis kl 08, så återigen var den ju sovmorgon. Allting efter 07 är sovmorgon, och längre än han brukar sova :]

Igår lovade jag att vi skulle gå ut till lekparken om det var fint väder, så vi var ut en sväng efter frukost/lunchen, vi var ute iallafall 1,5 timme.
Det finns 2 lekparker här i vårt lägenhetsområde, den ena var kanske inte världens bästa för en kille som är en aning för liten och när man har med sig sin gravida morsa som heller inte är världens längsta, så vi gick ner till den mindre där jag slapp lyfta upp honom i alla saker :)

      

Nu är vi iallafall tillbaka hemma o har nyss fikat lite framför teven *mys*
Snart ska vi gå in o bada och sedan laga middag tills T kommer hem, och sedan är det heeelg!!!
Tänk att jag nu varit hemma en hel vecka redan, tiden går bra fort.
Men som det känns nu så kommer nog inte bebisen på lääääängeeee....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va mysigt ni har det!! Jag blir inte alls avis.. :P Kram!

2008-09-05 @ 14:49:48
Postat av: Cilla

Åh gummisen! Lycka till med födseln och allt! Jag önskar jag var där! Love you!!!!!!!!!! Bye bye, nu far vi!! Puss och kram

2008-09-05 @ 21:03:46
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0