Dagen so far hos oss...

Inatt sov A väldigt bra, han lyssnade på mammas önskningar igår ;)
Ammade vid 22.20 o somnade strax därefter, sov sedan ända till 04.00, då åt han o somnade relativt fort och vaknade vid 07 igen för att äta.

Sebbis vaknade när T var uppe o grejade innan jobbet, då kom han in till mig o vi hann gosa en liten stund innan A vaknade och ville ha mat, och då fick Sebbis välling så brorsorna fick äta samtidigt.
Det gick super bra att lämna Sebbis på dagis imorse, han var så snäll och hjälpsam så vi kom iväg smidigt.
Men han förstår fortfarande inte att han ska äta frukost hemma, fast jag försöker förklara det för honom.

När vi kom hem fr att lämnat Sebbis kändes allting så tomt, saknar honom så mkt när han inte är med mig.
Nu sitter vi i soffan jag och mini, han ligger i snusar o sover på soffan, han ser helt utslagen ut :]

Snart ska jag ta tag i städningen oxå, ska ju faktiskt få besök ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken duktig kille ni har som äter och sover så bra!

2008-09-24 @ 15:11:30
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0