Busy day ;]

Första dagen på min mammaledighet når snart sitt slut.
Vaknade vid 7.45 och låg sedan o väntade på att Sebbis skulle vakna, inte förrän 8.05 hörde jag hans små grod fötter ute i hallen, han sov alltså 12 (!!!) timmar inatt, tröttfisen ♥
Hade tänkt bara vila med älsklingen idag, men jag fick sån ångest för det var så skitigt här så jag städade istället.
Plockade till och slängde en massa skräp, tvättade, städade i Sebbes rum, dammsugade samt torkade golven.
Kände mig helt slut efter det, och ryggen tog stryk av att dammsuga, man är liksom inte så smidig längre ;)
Sedan skrev vi ihop en matlista och åkte ut på Willys och handlade mat, blev en hel del, egentligen mer än vad jag orkade bära.
Som tur var så kom T hem precis samtidigt som oss så då kunde han hjälpa mig upp med kassarna ;)

Sedan lagade jag middag, flygande jacob *mums* medans Sebbis lekte och T duschade.
Sedan åkte vi ut på Barnenshus för att se om bilstolen kommit, och det hade den så då köpte vi den :]
Oxå åkte vi en sväng på CO och inhandlade resten av minis första nallar.
Vi köpte en miiiini Ior häromdagen, eftersom Sebbis har alla Nalle Puh figurer i lite större format så tyckte vi att ärtan kunde få dem i miiini format, så idag inhandlade vi Nasse, Tiger, Nalle Puh och Heffaklumpen.



Funderade på att börja packa iordning förlossningsväskan oxå, men jag kan inte komma på vad man ska ha med sig, kommer inte ihåg vad vi hade med oss sist, bara att det var hur mycket som helst :]

Imorgon ska vi kanske ta en prommis ner till stan eller bara ta det lugnt, och imorgonkväll ska jag gå ut o gå med J förmodligen runt Sidsjön :]

Nu ska jag dricka lite hallonsoda...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vilka söta mjukisar!! Jag gillar heffaklumpen, hihi :]

Vart har ni köpt dem tro?

2008-09-01 @ 23:43:01
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0