2 små barn...

Idag har vi haft fullt upp, första hela dagen som heeela familjen Nordström/Olsson var tillsammans :)

Först var vi ut till min mormor en snabbis, för att sedan åka upp till sjukhuset för att ta hörsel test samt pku provet på lillisen.
Vi skulle vara på sjukhuset 13.15 och tänkte att vi lugnt o fint skulle hinna ut till mormor innan, men att ha två små barn istället för ett att göra färdigt tog en aning längre tid än planerat ;)

Alexander tyckte inte alls om att bli stucken i sin lilla hand, han skrek o skrek, stackars lilla sötisen.
Hörseltestet gick inge vidare, han hade för mkt klegg i öronen på trumhinnan, så det ska vi göra om när vi ska till barnläkaren på Måndag.

Hjärtat har förresten bajsat ca 15 ggr idag, han är en liten bajsmaskin, och han äter så det står ut genom öronen.
Ändå är det som att gå runt o bära på två sprängfyllda meloner, never seen anything like it before...

**
Sebbis är en jättegullig storebror, men det märks på honom att han är avundsjuk, tycker så synd om honom min älskade skatt, och jag får så dåligt samvete. Min älskade lilla Sebbis, jag vill bara krama honom hela tiden o pussa på honom, tyvärr vill inte han det...

Nu ska vi kolla på en film som vi hyrt, innan den är dags för sista amningen innan sängen. Sedan är det ca var tredje till fjärde timme som gäller hela natten :)

Nu kommer T och mini tillbaka fr badrummet, de har bytt bajs igen, samt pyjamas för det var en liten mini som kissade sig själv i ansiktet *Söööt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0