Snart är han ju ingen bebis längre :[

Nyss hemkommen från A's första läkarundersökning samt även en vägning och mätning.

Vikt: 5720!!!!!!!!!!!!!
Längd: 60,5 !!!!!!!!!!!!

Han har gått upp 800 g och växt 3,5 cm på två veckor. Jag vill inte att han ska växa så fort, han är ju snart ingen bebis, jag vill inte att tiden ska gå så fort, buhuuu.

Men tur att han är så gosig och så underbar, han är min lilla skatt! :]

Well, imorse vägde jag mig igen och sedan igår har jag tappat 1,2 kg, måste vara nåt fel på vågen kan omöjligt stämma.

Har nyss ätit en sallad med fetaost, det blev min lunch idag. Har dessutom gått till+från dagis, samt till+från BVC, om en timme ska vi gå en liten sväng till då vi ska hämta hjärtis Sebbis.

Idag blir det "Lasange" (min egengjorda utan pasta i, med köttfärssås,grädde,ägg,ost och dragon) samt en sallad till middag.

Borde diska, men känner mig så hängig, hade feber imorse dessutom :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0