I can't get enough!

Av Alex lilla söta leende, han är för underbar.
När jag ser på honom fylls jag med sådan värme och kärlek, precis samma kärlek som jag fylls med när jag ser på min Sebbis. Åhh vad jag älskar mina pojkar!

 Gääääääsp!

 Smile :)

 Mamma och mini

Igår fick jag förmodligen i mig för lite kolhydrater för inatt när jag ammade fick jag en kallsvettnings attack och var såå nära att svimma, fick tillochmed väcka T så han sprang o hämtade ett stort glas vatten till mig.
Och imorse när jag gjorde välling så svimmade jag :/
Förmodligen beror det på att all den energi jag får i mig den tar A när han ammar, så idag blir det till att äta mer kolhydrater så att jag inte svimmar samt att lill hjärtat får i sig all näring han behöver.
Att jag är en tjockis ska ju inte behöva gå ut över honom, det är det sista jag vill!

Han har börjar få mer o mer fasta tider då han vaknar på natten oxå.
Han somnar vid 22-23 snåret, vaknar vid 04 och äter och sedan vid 07, oftast somnar han om efter det och tar en lång sovning och äter vid 11.
Idag hade han dock vaken period mellan 06.45 och 08.50 då vi åkte till dagis, men då somnade han i bilen (jag orkade inte gå idag, dumt jag vet men känner mig inte riktigt frisk med min förkylning) och sov till strax efter 11 :]
Nu har han somnat igen efter att ha kräkts upp en massa mat :)

Sebbis blir bara bättre o bättre för var dag som går, nu känner man igen honom igen vilket är helt underbart!
Han är dessutom så söt mot Alex, gullar och pussar på honom även om han kanske blir liiite för hårdhänt ibland.
Och han har dessutom blivit lite mammigare nu när jag är hemma, och det är ju inte mig emot *myys* .

Kommentarer
Postat av: A

Nej du får fan sluta va så egoistisk!

2008-10-23 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0