Helt slut.

Ja det kan man ju lugnt säga....

A somnade straxe 22 igår och sov fram till 04, vilket är super bra.
Men när han vaknade 04 och åt så ville han bara sova i ca 20 minuter sedan vaknade han igen, och gnydde och var inte nöjd alls. Han gnydde och grät ända fram till ca 12 då jag och S äntligen kom upp ur sängen och fick i oss frukost.
S vaknade ca 07 och åt välling o kollade på tv.
A somnade om två gånger i ca 40 min, men det hjälpte inte mig som ändå bara kan halvsova när Sebbis är vaken.

Nu är han iallafall lite gladare, har nyss sovit i babysittern en liten stund, och innan det satt han i mitt knä och skrattade och pratade med mig *Älsklingen*
Nu har han precis vaknat till och börjar gny lite, misstänker att han är lite sugen på mat igen.

Så... idag börjar jag med mitt ny-gamla liv igen kan man säga.
Till frukost åt jag fil med linfrön, finnkrisp med feta-oliv keso, ett kokt ägg, en shot mivitotal och en kopp te med röd mjölk.
Till middag ska jag laga en skagen panna med lax och fullkornspasta, måste ju få i mig lite kolhydrater eftersom min älskade lilla mini ammar :p

Nu ska jag sätta mig på golvet och leka med min trötta och väldigt förkylda lilla Sebbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0