Alexander den STORE :]

Lilla mini är inte längre så mini som jag trodde.
Visst förstod jag att han ökat i vikt då han börjar få så mysiga kinder, dubbelhaka och snart har han boxarhandskar oxå :]
Från förra veckan har mini (kanske ska byta smeknamn snart hihi) ökat 600 g!!!! Och väger nu alltså 4700 g!!!
Mitt lilla matvrak ♥

Blev tvungen o kolla på Sebbes viktkort när jag kom hem för att jämföra hur mkt han vägde

Sebbe vägde vid 3 veckors ålder 4360 g och var 56 cm lång
Alex väger vid 3 veckors ålder 4700 g och är 54 cm lång


Snacka om att vara varandras motsatser :]

Kommentarer
Postat av: IdaB

Känner igen de där, Tindra ökade mellan 450-700g i v ibörjan hon me, kort o tjock o bara så himla go! Älskar bebisveck!!!

Theo var ju en spinkis o e än idag, men iof så vägde ju han bara 2,3 när han kom ;)

2008-10-01 @ 13:57:13
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0