1 månad.

Idag blir vår älskade lilla Alexander 1 månad.
Han är sååå underbar och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går.
Det är så häftigt att se hur mycket som händer på bara en månad.

När han låg i min mage kunde jag inte föreställa mig hur det var möjligt att älska en till liten varelse så mycket som jag älskar Sebbe, men sedan när jag såg Alex för första gången så var det precis samma känsla som med Sebbe.
Det är verkligen fantastiskt att vara förälder, att det finns en del av mig och min underbare man i dessa två underbara och perfekta små pojkar.
Visst är det ingen dans på rosor att vara förälder, det är mkt jobb men man får tillbaka såååå mycket mer än vad man ger.
Att få se dem växa upp, höra dem skratta och säga " Mamma jag älskar dej mest i hela världen".
Att titta på dem när de snusar så sött i sin säng, och att förstå att " wow det där är mina barn".

Alexander min lilla älskling, Grattis på 1 månads dagen :]
Sebbis mitt älskade lilla hjärta, älskar dej sååå!!!

   

Kommentarer
Postat av: modern

Ja, du lyckliga flicka, det är det som är meningen med livet. Du har de underbaraste barn som finns, jag hoppas du inte glömmer bort att tacka Skaparen för gåvan. mamma

2008-10-09 @ 21:22:26
Postat av: Morfar

Grattis och kram Alexander på 1 månads dagen. De är för underbara mina barnbarn. Kram på dej också Sebbeboy.

2008-10-09 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0